sdfsdfsdfsdf #
Клиентті қорғаудың қағидалары

KMF өзара сенім білдіруге, түсіністікке және құрметке негізделген, клиенттермен ұзақ мерзімді қатынастарды орнатуға барынша күш салады. Осы мақсаттарда компания Smart Campaign бастамашы болған Клиентті қорғаудың 7 қағидасын қолдайды және осы қағидаларды компаниямызда нығайтудың саясатын жүргізеді.

«Smart Campaign Isabelle Barrès директорының айтуы бойынша: «Бүгінгі күнге әлем бойынша 44 қаржы мекемесі тұтынушыларды қорғау жөніндегі Smart Campaign-нің барлық стандарттарына сәйкестігі бойынша сертификациядан өтті. Бұл ұйымдар айқындықтың, ізетті қарым-қатынастың, жауапкершілікті баға құраудың сондай-ақ, шамадан тыс борышқор болудың алдын алу секілді Кампанияның (Смарт) Клиенттерді Қорғау Қағидаттарын ұстанады, және табыс деңгейі төмен 22 миллионнан астам клиенттерге бірлесіп қызмет көрсетеді».

2015 жылдың шілде айында өткен Сертификацияның алғашқы саммитінде сертификациядан өткен мекеме өкілдері сертификациядан өту барысындағы тәжірибелерімен бөлісті. Жүрекжарды сұқбаттар сериясында қатысушылар өз бизнесін қалай жақсарта алғандығы, инвесторлардың пікірлері және аталмыш мекемелердің клиенттеріне әсерін талқылады. Толығырақ, келесі сілтемедегі таныса біле аласыз: www.smartcampaign.org


Өнімдерді және жеткізу арналарын сәйкесінше әзірлеу
Кредиттер қол жетімді, кредитті алу/өтеудің шарттарын және тәртіптерін түсінуге оңай түрінде ұсынылады. Клиенттерге кредитті алу жөніндегі шешімін ойластыруға уақыт беріледі. Компанияның кредиттік өнімдері клиенттердің сұранысын ескере отырып, тұрақты кері байланыстың негізінде жасалады.
Шамадан артық берешекке жол бермеу
Кредиттер клиенттерге өзінің төлем қабілеттілігін (кредит бойынша ай сайынғы төлемдерді өтеу мүмкіндігін) қалай бағалау керектігін түсіндіріп, сондай-ақ кредитті өтеу қабілетін алдын ала талдау (Кредит бюросы арқылы кредиттік тарихын тексеру) арқылы беріледі.
Ашықтық
Кредиттердің бағасы, ұсынудың мерзімі және шарттары (пайыздық мөлшерлемелерді, барлық комиссиялық алымдарды және кредит бойынша басқа да шығыстарды қоса) клиентке кредитті бергенге дейін түсінікті түрде хабардар етіледі. Өнімдер жөніндегі ақпарат қол жетімді және ашық, әр түрлі құралдар арқылы (жарнамалық-үлестіру материалдары, ақпараттық стендтер, сондай-ақ ауызша) ұсынылады.
Жауапты баға құралымы
KMF-тің қызметкерлері оқыған, ынталы және клиенттермен қарым-қатынастары кезінде жоғары әдептік нормаларды сақтайды. Клиенттерге өз құқықтары туралы ақпарат берілген.
Клиенттерге әділ және құрметпен қатынас жасау
Персонал KMF обучен, мотивирован и соблюдает высокие этические нормы в общении с клиентами. Клиенты оповещены о своих правах.
Клиенттің деректерінің құпиялылығы
Клиенттің дербес деректерін қорғау қолданыстағы заңнамаға және ережелерге сәйкес қамтамасыз етіледі; деректер клиенттен келісімін алмай басқа мақсаттарға пайдаланыла алмайды.
Шағымдарды қараудың және шешудің механизмдері
Компанияда шағымдарды уақытында қараудың және әрекет жасаудың механизмдері, сондай-ақ қарыз алушыларда пайда болатын проблемаларлы шешудің механизмдері жасалған. Шағым беруге арналған әр түрлі байланыс арналары бар: жазбаша, ауызша - олардың барлығы клиенттер үшін қол жетімді.
#
# ЗАЯВКА НА ОБУЧЕНИЕ
Это займет меньше минуты!
Как Вас зовут? *
Ваш телефон *
Ваш email *
Дата проведения *
Где Вы живёте *
Посещали ли Вы ранее наши семинары?
#
# КНИГА ЖАЛОБ
ФИО
Email
Тема
Город проживания *
Ваш вопрос
Защита от роботов
CAPTCHA      
#
# ЗАДАТЬ ВОПРОС
ФИО
Email
Тема
Город проживания *
Ваш вопрос
Защита от роботов
CAPTCHA      
#
# Есебі
#
# Кредитке өтінім беру
Ол аз минут алады!
Аты-жөніңіз *
Телефон *
Тұрғылықты жеріңіз *
Жұмыс орнының/бизнесінің мекенжайы
ИИН*
Цель кредитования
Кредит сомасы *
тенге
Кредит мерзімі *
месяцев
Соңғы 6 айдағы табысы*
Код с картинки*
CAPTCHA
   
Дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісесіз бе