Заказать
звонок
X

Обратный звонок за 30 секунд

Не можете найти, что искали?
Мы перезвоним Вам и ответим на любые Ваши вопросы!

Жду звонка 30:00 сек

Мы перезвоним Вам и ответим на любые Ваши вопросы!

Мобильді қосымша

Қайырлы күн, Мобильді қосымшада кредитке өтінімді қалай беруге болады?

Ибраимова Асем 05.03.2019

Кредитке өтінімді мобильді қосымшадағы «Жаңа өтінім» қосымша беті арқылы беруге болады. 2 кредиттеу түрін таңдау мүмкіндігі қарастырылған. Сіз әрбір өнімнің сипаттамасымен танысып, өзіңізге қажетті Кредиттік өнімді таңдай аласыз.

05.03.2019

Қайырлы күн, мобильді қосымшада мерзімінен бұрын өтеу сомасын қай жерден біле аламын?

Ибраимова Асем 05.03.2019

Мерзімінен бұрын өтеу сомасын мобильді қосымшаның бас бетінде орналасқан "Кредиттің егжей-тегжейі" қойындысында көруге болады.

05.03.2019

Колл-орталықтың нөмірін қайдан білсем болады және мобильді қосымша арқылы онымен қалай байланысуға болады?

Ибраимова Асем 05.03.2019

Call center-мен сіз мобильді қосымшаның бас мәзіріндегі тел белгісін басып,  сонымен қатар қалқымалы мәзірдегі "Кері қоңырау" және "7474" қойындыларын басып (мобильді телефоннан тегін)

05.03.2019

Мобильді қосымшада менің жұлдызым қанша екенін және қандай жеңілдік қарастырылғанын қалай біле аламын?

Ибраимова Асем 05.03.2019

Мобильді қосымшада "Бейілділік бағдарламасы" қойындысы бар. Бұл қойындыда  сіз бейілділік бағдарламасы бойынша барлық ақпаратты көре аласыз: жеңілдік, өтіл, сома, мәртебе және т.б.

05.03.2019

Мобильді қосымшада маған ең жақын орналасқан  KMF бөлімшесінің мекенжайын қалай білсем болады?

Ибраимова Асем 05.03.2019

Біздің бөлімшелердің және кеңселердің тізімін мобильді қосымшаның қалқымалы мәзірінің "KMF картасы" қойындысында геолокациямен көруге болады.

05.03.2019

Маған кредиттің мақұлданған-мақұлданбағанын қалай білсем болады. Өтінімді мобильді қосымша арқылы жіберген едім.

Ибраимова Асем 05.03.2019

Кредитке өтінім бергеннен кейін бірнеше минуттан соң мобильді қосымшада өтінімді қарау нәтижесі туралы пуш хабарлама (кредит бойынша жауап) келеді. Мобильді қосымшаның қалқыма мәзірінде «Өтінімдер мәртебесі» қосымша беті бар, сол арқылы кредитке берілген өтінімдердің мәртебесін білуге болады.

05.03.2019

Мобильді қосымшаның құпиясөзін қаншалықты жиі ауыстыру керек?  

support@hoster support@hoster 26.03.2020

Қосымшада құпиясөзді қайта-қайта өзгерту қажеттілігі жоқ. Өзіңізге ыңғайлы болу үшін қосымшада жылдам кіру құпиясөзін орнатуға болады

26.03.2020

Менде банктік карта бар, қосымша арқылы кредитімді төлей аламын ба?  

support@hoster support@hoster 26.03.2020

Иә, Сіз кез келген банктің төлем картасының көмегімен 24/7 режимінде кредит төлей аласыз. Картаңызбен интернетте төлемдер жүргізуге рұқсат етілгенін және интернеттегі төлем лимиті төлем жүргізуге мүмкіндік беретініне көз жеткізіңіз.    

26.03.2020

Мобильді қосымшада тіркелуге әрекет жасадым, бірақ маған смс келмей жатыр?  

support@hoster support@hoster 27.03.2020

Егер смс келмесе, оның себептері:
1. Сіз оператор желісінің әрекет ету аймағынан тыс жердесіз.
2. Құрылғыңыздың жады толып қалған (КЭШ);
3. Операторыңызда смс жіберу бойынша қиындықтар бар.

27.03.2020

Қосымша арқылы банктік картаммен кредит өтеуге әрекет жасадым, бірақ өтей алмай жатырмын.  

support@hoster support@hoster 27.03.2020

KMF мобильді қосымшасында кредитті төлеу кезінде қателіктер туындаса, оның себептері:
1. Картаңызда қаражат жеткіліксіз;
2. Картаңызда интернетте төлем жүргізу функциясы қосылмаған;
3. Картаңызда интернетте төлем жүргізуге шектеу қойылған;
4. Картаңыздың деректерін дұрыс енгізбедіңіз;
5. Құрылғыңызда (телефоныңызда) интернет байланысы жоқ;

27.03.2020

Мобильді қосымша арқылы кредитті қайта құрылымдауға өтінішті қалай беру керек?  

support@hoster support@hoster 28.03.2020

Мобильді қосымшада тіркелгеннен кейін телефоныңызда «Сіздің кредит» жолы пайда болады. «Кредит» жолын басыңыз, содан кейін «Қайта құрылымдау» қосымша бетін ашыңыз. Әрі қарай өзіңізге қажетті әрекетті таңдап, мәтіндік жолды толтырыңыз (не істеу қажет екенін және осы әрекеттің себебін), содан кейін ережемен танысып, «Келісемін» батырмасын басыңыз. Экранда «Өтінішіңіз қабылданды, КМФ қызметкері сізбен байланысады» хабарламасы пайда болады.  

28.03.2020

Кредит беру туралы шарттың талаптарымен танысқым келеді, шартты мобильді қосымша арқылы оқи аламын ба?

support@hoster support@hoster 11.07.2019

Шарттың үлгі талаптары қалқыма мәзірдегі «Шарттардың үлгі талаптары» қосымша бетінде орналасқан. Мақұлданған өтінім бойынша шартпен және кестемен «Өтінімдер мәртебесі» қосымша бетінде танысуға болады.  

11.07.2019

Жалпы сұрақтар

Мен Сіздердің ұйымнан несие алып жүргеніме шамамен 4 жыл болды. Келесі несиені мамыр айында аламын. Тұрақты клиенттер үшін пайыздар бойынша қандай да бір жеңілдіктер бар ма?

KMF 10 10 2017

Біз ұзақ мерзімді әріптестігімізді бағалаймыз және мақтан тұтамыз. Біздің құрмет және сенім білдіруіміздің белгісі ретінде біз, 2 жылдан артық уақыт бойы бізбен жұмыс істеп келе жатқан клиенттер енді «KMF» МКҰ-да несиелерді неғұрлым төмен пайыздық мөлшерлемелер бойынша ала алатынын қуана хабарлаймыз.

  • несиелендірудің өтілі қоса алғанда 2 жылдан 5 жылға дейін – сыйақының мөлшерлемесін қолданыстағы мөлшерлемеден 1%-ға төмендету;
  • несиелендірудің өтілі қоса алғанда 5 жылдан 7 жылға дейін – сыйақының мөлшерлемесін қолданыстағы мөлшерлемеден 2%-ға төмендету;
  • несиелендірудің өтілі қоса алғанда 7 жылдан 9 жылға дейін – сыйақының мөлшерлемесін қолданыстағы мөлшерлемеден 3%-ға төмендету;
  • несиелендірудің өтілі қоса алғанда 9 жылдан 10 жылға дейін – сыйақының мөлшерлемесін қолданыстағы мөлшерлемеден 4%-ға төмендету;
  • несиелендірудің өтілі қоса алғанда 10 жылдан 11 жылға дейін – сыйақының мөлшерлемесін қолданыстағы мөлшерлемеден 5%-ға төмендету;
  • несиелендірудің өтілі қоса алғанда 11 жылдан 13 жылға дейін – сыйақының мөлшерлемесін қолданыстағы мөлшерлемеден 8%-ға төмендету;
  • несиелендірудің өтілі 13 жылдан жоғары – сыйақының мөлшерлемесін қолданыстағы мөлшерлемеден 10%-ға төмендету.

10 10 2017

Топтық несиелендіру

Жекелей несиелендіру

Бейілділік бағдарламасы

Бейілділік бағдарламасы деген не?

support@hoster support@hoster 03.03.2020

Бұл біздің ұйымды таңдағаны және ынтымақтасқаны үшін KMF-тің ынталандыру бағдарламасы.

03.03.2020

Бейілділік бағдарламасына қатысу маған не береді?

support@hoster support@hoster 03.03.2020

Ұнамды сыйлықтар түріндегі қосымша ынталандыру.
Бизнес-білім бойынша тегін тренингтер, тренингтер мен семинарларға қатысу.

03.03.2020

Мен бағдарламаға қалай қатыса аламын?

support@hoster support@hoster 03.03.2020

Жәй ғана KMF-тен кредит алыңыз.

03.03.2020

Бейілділік бағдарламасы туралы барлық ақпаратты қайдан білуге болады?

support@hoster support@hoster 03.03.2020

KMF мобильді қосымшасында, kmf.kz сайтында.

03.03.2020

Мен сыйлықтарды қашан аламын?

support@hoster support@hoster 03.03.2020

Бөлімше кассасында кредит алған кезде күнтізбелік жылда жылына 1 рет.

03.03.2020

Бейілділік бағдарламасы бойынша тағы қандай ынталандыруларды алуға болады?

support@hoster support@hoster 03.03.2020

Біздің компания өткізетін тренингтер мен семинарларға қатысу. Қатысуға өтінімді Сіз мына жерде бере аласыз

03.03.2020

Бейілділік бағдарламасы бойынша менің мәртебем қашан жоғарылайды?

support@hoster support@hoster 03.03.2020

Бейілділік бағдарламасындағы мәртебе «жұлдыз» деп аталады. Жұлдыз KMF-тегі кредиттелу өтіліне байланысты жоғарылайды. Өтілі жоғары болған сайын, жұлдыз да жоғары болады. Сәйкесінше, жұлдыз жоғары болған сайын Сізге тиесілі сыйлықтар мен артықшылықтар да жоғары болады

03.03.2020

Бағдарламада қандай ерекше жағдайлар бар?

support@hoster support@hoster 03.03.2020

100 мың теңгеге дейінгі сомадағы барлық кредиттер бұған жатпайды. Бұл кредиттер бейілділік бағдарламасының есебіне алынбайды.

03.03.2020

Мен топта кредит аламын, біз үшеуміз. Менің топ бойынша серіктесім де сыйлықтар ала ма?

support@hoster support@hoster 03.03.2020

Топтың әрбір мүшесі сыйлықты жеке өзі алады. Топ қатысушыларының бейілділік бағдарламасындағы мәртебелері бірдей болуы міндетті емес. Олар Сіздің белсенділігіңізге байланысты, әрбір клиентке жеке беріледі.

03.03.2020
?>Сұрақ қою
Резюме жіберу
resume
success