Заказать
звонок
X

Обратный звонок за 30 секунд

Не можете найти, что искали?
Мы перезвоним Вам и ответим на любые Ваши вопросы!

Жду звонка 30:00 сек

Мы перезвоним Вам и ответим на любые Ваши вопросы!

Мобильді қосымша

Қайырлы күн, Мобильді қосымшада кредитке өтінімді қалай беруге болады?

Ибраимова Асем 05.03.2019

Сізге мобильді қосымшаға кіріп, бас экранда өнімді таңдау қажет немесе сол жақтағы «жаңа өтінім» қалқыма мәзірінде өтінім беру қажет.

05.03.2019

Қайырлы күн, мобильді қосымшада мерзімінен бұрын өтеу сомасын қай жерден біле аламын?

Ибраимова Асем 05.03.2019

Мерзімінен бұрын өтеу сомасын мобильді қосымшаның бас бетінде орналасқан "Кредиттің егжей-тегжейі" қойындысында көруге болады.

05.03.2019

Колл-орталықтың нөмірін қайдан білсем болады және мобильді қосымша арқылы онымен қалай байланысуға болады?

Ибраимова Асем 05.03.2019

Мәзірдің сол жағында Байланысу таңдап, 7474 (бұл біздің Колл-орталық) басу қажет.

05.03.2019

Мобильді қосымшада маған ең жақын орналасқан  KMF бөлімшесінің мекенжайын қалай білсем болады?

Ибраимова Асем 05.03.2019

Біздің бөлімшелердің және кеңселердің тізімін мобильді қосымшаның қалқымалы мәзірінің "KMF картасы" қойындысында геолокациямен көруге болады.

05.03.2019

Мобильді қосымшаның құпиясөзін қаншалықты жиі ауыстыру керек?  

support@hoster support@hoster 26.03.2020

Қосымшада құпиясөзді қайта-қайта өзгерту қажеттілігі жоқ. Өзіңізге ыңғайлы болу үшін қосымшада жылдам кіру құпиясөзін орнатуға болады

26.03.2020

Менде банктік карта бар, қосымша арқылы кредитімді төлей аламын ба?  

support@hoster support@hoster 26.03.2020

Иә, Сіз кез келген банктің төлем картасының көмегімен 24/7 режимінде кредит төлей аласыз. Картаңызбен интернетте төлемдер жүргізуге рұқсат етілгенін және интернеттегі төлем лимиті төлем жүргізуге мүмкіндік беретініне көз жеткізіңіз.    

26.03.2020

Мобильді қосымшада тіркелуге әрекет жасадым, бірақ маған смс келмей жатыр?  

support@hoster support@hoster 27.03.2020

Егер смс келмесе, оның себептері:
1. Сіз оператор желісінің әрекет ету аймағынан тыс жердесіз.
2. Құрылғыңыздың жады толып қалған (КЭШ);
3. Операторыңызда смс жіберу бойынша қиындықтар бар.

27.03.2020

Қосымша арқылы банктік картаммен кредит өтеуге әрекет жасадым, бірақ өтей алмай жатырмын.  

support@hoster support@hoster 27.03.2020

KMF мобильді қосымшасында кредитті төлеу кезінде қателіктер туындаса, оның себептері:
1. Картаңызда қаражат жеткіліксіз;
2. Картаңызда интернетте төлем жүргізу функциясы қосылмаған;
3. Картаңызда интернетте төлем жүргізуге шектеу қойылған;
4. Картаңыздың деректерін дұрыс енгізбедіңіз;
5. Құрылғыңызда (телефоныңызда) интернет байланысы жоқ;

27.03.2020

Мобильді қосымша арқылы кредитті қайта құрылымдауға өтінішті қалай беру керек?  

support@hoster support@hoster 28.03.2020

Мобильді қосымшада тіркелгеннен кейін телефоныңызда «Сіздің кредит» жолы пайда болады. «Кредит» жолын басыңыз, содан кейін «Қайта құрылымдау» қосымша бетін ашыңыз. Әрі қарай өзіңізге қажетті әрекетті таңдап, мәтіндік жолды толтырыңыз (не істеу қажет екенін және осы әрекеттің себебін), содан кейін ережемен танысып, «Келісемін» батырмасын басыңыз. Экранда «Өтінішіңіз қабылданды, КМФ қызметкері сізбен байланысады» хабарламасы пайда болады.  

28.03.2020

Кредит беру туралы шарттың талаптарымен танысқым келеді, шартты мобильді қосымша арқылы оқи аламын ба?

support@hoster support@hoster 11.07.2019

Шарттың үлгі талаптары қалқыма мәзірдегі «Шарттардың үлгі талаптары» қосымша бетінде орналасқан. Мақұлданған өтінім бойынша шартпен және кестемен «Өтінімдер мәртебесі» қосымша бетінде танысуға болады.  

11.07.2019

Жалпы сұрақтар

Топтық несиелендіру

Жекелей несиелендіру

?>Сұрақ қою
Резюме жіберу
resume
success